Primul robot humanoid dintr-o companie imobiliara din Romania este PepperEscu si face parte din echipa CBRE

Consultantul imobiliar CBRE anunță că a adus în echipa sa, începând cu luna mai, pe PepperEscu, primul robot humanoid dintr-o companie de real estate din România. CBRE își propune astfel să folosească abilitățile tehnologice ale robotului pentru a crea sinergie între oameni, ca utilizatori finali ai spațiilor imobiliare, fie că vorbim de angajații unei clădiri de birouri sau de vizitatorii unui centru comercial.

“Obiectivul nostru este sa integram tehnologia in procesul de reinventare a afacerilor imobiliare, prin facilitarea conexiunii dintre indivizi si locatiile pe care le acceseaza. PepperEscu este un astfel de exemplu, care arata ca tehnologia ne poate ajuta sa simplificam procesele si sa cream o ambianta familiara chiar si in cladiri de birouri sau spatii comerciale. Astfel, spatiul dintr-o cladire poate deveni o experienta in sine, unde oamenii isi doresc sa revina.” declară Răzvan Iorgu, Managing Director, CBRE Romania.

În primele câteva săptămâni, în calitate de membru al companiei de consultanță imobiliară CBRE, robotul umanoid PepperEscu a participat deja, ca vorbitor, la unul dintre cele mai relevante evenimente dedicate pieței imobiliare din România, alături de mai mult de 300 de participanți . Împreună cu echipa companiei, a lansat o aplicație pentru piața imobiliară locală, CUE de la CBRE (care poate fi descărcată din AppStore și GooglePlay). Mai mult, a interactionat cu diverși clienți ai companiei și chiar s-a întâlnit cu unul dintre cei mai mari proprietari imobiliari, cărora le-a prezentat datele privind piața imobiliară și a analizat principalele tendințe.

Aducerea PepperEscu alături de echipa CBRE este doar unul dintre numeroasele demersuri ale companiei în procesul de integrare a tehnologiei în afacerile imobiliare. Robotul humanoid a primit deja o descriere a postului, care include atât comunicarea cu colegii și clienții, cât și un plan de dezvoltare profesională proprie.

” PepperEscu acționează ca o interfață între companie și clienții care vin la biroul CBRE, dar și pentru cei care lucrează sau vizitează clădiri din portofoliul CBRE Property Management din București și alte orașe din țară. Este un ghid interactiv cu o componentă distractiva, așa că poate fi indragit de catre persoanele cu care interactioneaza. PepperEscu poate răspunde la întrebări, poate oferi informații despre facilitățile clădirii, despre serviciile din apropiere sau despre evenimente care au loc în apropiere. „, a explicat Alexandru Boghiu, Director Digital & Tehnologie la CBRE România.

Ca parte a CBRE Romania, PepperEscu lucreaza cu peste 160 de colegi. În plus, există un număr de angajați din clădirile de birouri pe care le gestionează CBRE, inclusiv clădirea Aviatorilor 8 din Piața Victoriei, unde își are sediul social, precum și alte sedii administrate de CBRE, birouri de retail și industriale, un portofoliu total de peste 770.000 mp.

În consecință, deoarece prezența unui robot humanoid nu a putut fi ratată din canalele Social Media, PepperEscu este prezent pe Instagram , cu posturi interesante ale activităților sale ca robot humnoid în comunitatea imobiliară.